Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Со стилем бохо можно ознакомить учащихся 9 -11 классов. Изготовление их простое, а выглядят очень оригинально. |
Одним из объектов проектной деятельности можно рассматривать подставку под чашку, вязаную крючком.Учащиеся знакомятся с историей появления подставок под горячее, учатся читать схемы, зная условные обозначения, подбирают для вязания схемы различной сложности. |
З цією технікою можно знайомити учнів 7-11 класів. Дуже зручна техніка для змішаних груп. Я перший раз проводила таку роботу з дівчатами 9 - х класів. Їм дуже сподобалось. Роботи вийшли дуже цікаві. |
Тема. Особливості перенесення малюнка для
вишивання на різні
види тканини
Мета:
·
ознайомити
учнів зі способами перенесення малюнка на різні види тканин, із ви-
користанням кольорової
гами під час створення композиції;
·
навчити
переносити малюнки на бавовняні та лляні тканини;
·
розвивати практичні навички роботи; виховувати
самостійність, охайність.
Обладнання: зразки
вишиванок, зразки різних видів тканини, копіювальний папір, різно-
кольорові
олівці.
|
Тема. Ручні стібки та строчки. Машинна вишивка. Використання
комп’ютерної техніки у
вишиванні
Мета:
- ознайомлення з використання комп’ютерної техніки у вишиванні;
- формування вміння розпізнавати ручні та машинні шви;
- удосконалення навичок роботи ручними
швами;
- розвиток уяви, пізнавальних інтересів
учнів;
- виховання культури праці.
Обладнання: зразки ручних швів,виконаних у ручну й на
машинці, швацьке приладдя, зразки
вишиванок.
|
Тема. Види поясних виробів. Художнє конструювання. Мета: ознайомить учнів з різними видами та моделями
брюк, з історією брюк,
- закріпити знання про художнє конструювання виробів,
- виховувати художній і естетичний смак,
творче ставлення до праці, охайність в роботі, уважність;
- сприяти
розвитку просторової уяви, творчого мислення, художніх здібностей,
фантазії.
Обладнання, матеріали й
інструменти: журнали, фотографії з моделями брюк і шортів,
олівці,
презентація.
|
Тема. Орнамент и виды орнаментов. Раппорт. Символы
в украинской вышивке. Понятие о композиции Цель:
- ознакомить
учащихся с орнаментом и его видами, раппортом и композицией, его знаками –
символами в украинской народной вышивке;
- научить
составлять орнаменты на основе приобретённых знаний;
- развивать
внимание, образное мышление, творчество, художественные и эстетические
способности;
- формировать
национальное сознание;
- воспитывать
настойчивость в работе, любовь к народному искусству;
- учить
детей любить и беречь вышивку в своём доме и своей памяти.
Оборудование: образцы вышитых изделий, рисунки орнаментов,
символов, листы формата А4, цветные
карандаши, шаблоны изделий для вышивки.
|
Цель:
·
ознакомить
учащихся с оберегом украинской семьи – рушником, со значением его в быту;
·
ознакомить
с видами орнаментов, со знаками – символами, с цветовой гаммой в украинской
вышивке;
·
научить
читать узоры, составлять композицию для своего рушника;
·
воспитывать художественный вкус, любовь к традициям украинского
народа,
·
формировать
интерес к истории украинской вышивки.
|
|
|